17:24 Інсайдер 8: Підбери своє екіпірування | |
У новому епізоді «Інсайдера» провідний дизайнер ігрового процесу Алан Кертц докладно розповість про те, як студія DICE змінює ігровий баланс Battlefield 3 після релізу. Новий випуск блогу допоможе вам зрозуміти, як різні аксесуари були налаштовані після виходу патчу 1.04, і як підібрати ідеальне екіпірування, яке підходить саме для вашого стилю гри. Battlefield - велика гра. Її ігровий баланс потребує постійного нагляду, змін, уваги до деталей поряд з умінням бачити усю картину. Ми починаємо з загальної картини: "камінь-ножиці-папір", танки, літаки, піхота, човни, гелікоптери. Основа ідеї "Збалансований Battlefield" в тому, що жодний боєць не повинен бути всемогутнім. Ми віримо у те, що це зробить гру більш цікавою, і гравець не просто "прокачується" в могутності, а й постійно опиняється перед великою кількістю варіантів вибору. Вибору в меню відродження, що визначає роль кожного бійця на полі бою, і якими можливостями від буду володіти. Срібних куль не існує. Наприклад, на карті, де присутня техніка, літак може знищити танк, проте зенітка може розстріляти літак, а танк може знищити зенітку. І лише командна робота може захистити танк від літака, а зенітку від танка. Кожна одиниця бойової техніки сильна у своїй ролі, але жодна з них не буває всемогутньою. А командна гра може порушити це правило. Бойовий гелікоптер - вдалий приклад того, як два взаємодійних гравця значно збільшують ефективність техніки. З пілотом і стрільцем на борту гелікоптер може як атакувати наземні цілі, так і захищатися від інших гелікоптерів. Але як би там не було, гелікоптер вразливий до літаків, зенітних установок і навіть піхоти з ПЗРК. Коли гравці знаходять занадто багато вдалих комбінацій, ми випускаємо оновлення, що виправляє ігровий баланс. З виходом Battlefield 3 в ігровому балансі з'явились нові фактори: знерухомлення техніки, придушення і більш детальне налаштування зброї. Придушення - особливо унікальна механіка для Battlefield: ми відчуваємо, що сучасні шутери не зображають стану страху і розгубленості, котрі в реальній ситуації відчуває солдат, коли в нього стріляють. Придушення дозволило нам передати цей психологічний ефект, і до того ж змінило гру. Можливість придушити вогнем ворога, притиснувши його до землі, відкриває нові тактичні ходи для усунення небезпеки. Боєць з пістолетом-автоматом у руках не в змозі ефективно розправитися зі снайпером, проте він може відкрити вогонь на придушення і змусити снайпера відійти в укриття. Делікатний баланс. Одного разу ми провели глибокий аналіз екіпірування і в з'ясували, що гравці (особливо високого рівня) в основному використовують одну й ту саму комбінацію: передня рукоятка і полум'ягасник. Коли ми бачимо подібну картину - це означає, що дизайнери не змогли зацікавити гравців спробувати інші варіанти. Ми хочемо, щоб гравці відчули всю глибину гри, і тому вирішили, що настав час змін. Я думаю, що це в цілому зробило гру кращою. Деякі непорозуміння, як це буває при глобальних змінах, звісно, були - коли гравці раптом виявляли, що їх екіпірування вже не таке ефективне, як раніше. Це означає, що прийшов час час підібрати кращий варіант! Який з цих стилів гри - ваш? Мастер на всі руки. Первинне екіпірування: передня рукоятка Вторинне екіпірування: полум'ягасник Коментар Алана Кертца: Грубо кажучи, раніше полум'ягасник був безкорисним. В оновленні він був істотно покращений: він відчутно знижує вертикальне відведення ствола, поліпшуючи контроль над зброєю. Поєднання передньої рукоятки і полум'ягасника дасть вам істотне поліпшення контролю, що особливо корисно з такими скорострільними автоматами як F2000, AEK-971, А-91 і FAMAS. Тінь у ближньому бою. Первинне екіпірування: передня рукоятка Вторинне екіпірування: глушник Коментар Алана Кертца: Передня рукоятка, що забезпечує зниження горизонтального відведення ствола, відмінно поєднується з глушником, який також знижує вертикальне відведення ствола. На мінікарті ви залишитеся невидимим, дуловий спалах буде майже не видно, а зброя буде відмінно піддаватися контролю. До того ж, бонус точності глушника повністю компенсує штраф точності передньої рукоятки - таким чином точність вашої зброї буде такою ж, як якщо б аксесуарів на ньому не було. Стрільба від стегна на ходу. Первинне екіпірування: передня рукоятка Вторинне екіпірування: лазерний приціл Коментар Алана Кертца: При стрільбі від стегна лазерний приціл дає величезний бонус до точності: він дозволяє стріляти на ходу більш влучно. Оскільки стріляти ви будете в основному від стегна, додавання рукоятки стримає розкид ствола і дозволить вести точний вогонь, не відчуваючи недоліків рукоятки. Якщо буде потрібно стати трохи непомітнішим, лазерний приціл можна вмикати і вимикати. І пам'ятайте: користь від лазерного прицілу є тільки при стрільбі від стегна. Тому, коли цілитеся через звичайний приціл - відключайте лазерний, щоб стати більш непомітним. Влучний стрілець на середніх дистанціях. Первинне екіпірування: передня рукоятка Вторинне екіпірування: потовщений ствол Коментар Алана Кертца: Тут в спільноті виникло явне нерозуміння: чи варто після патча поєднувати рукоятку з потовщеним стволом? Моя відповідь - безумовно. Нехай рукоятка і знижує точність прицільної стрільби, точність потовщеного ствола була спеціально збільшена, щоб це компенсувати. Поєднання рукоятки і потовщеного ствола зробить зброю набагато точніше при прицільної стрільби, а також зменшить блукання ствола. Ви помітите легке задирання зброї, втім потовщений ствол збільшує дальність, тому ваші попадання в ціль будуть наносити більше ураження на середніх дистанціях. Влучний стрілець на довгих дистанціях. Первинне екіпірування: сошки Вторинне екіпірування: потовщений ствол Коментар Алана Кертца: Якщо хочете вичавити зі своєї зброї максимальну точність, цей набір - для вас. У складеному стані сошки зовсім не мають недоліків, а в розкладеному - дають величезний приріст до точності як прицільного, так і не прицільного вогню. Крім того, вони значно знижують блукання і задирання ствола. Додавання потовщеного ствола збільшує ефективну дальність, яка, при встановленні потужного оптичного прицілу, робить вас загрозою навіть для снайперів. Ось такі мої поради. Це далеко не всі комбінації, деякі я пропустив. Тому спробуйте різні поєднання, щоб знайти свій новий, оптимальний ігровий набір. Щонайменше один з них точно підійде до вашої неповторної манери гри. Спробуйте пограти з деякими з них і ви не тільки відкриєте для себе нову комбінацію, але й виявите новий стиль гри. Нижче ви знайдете корисну пам'ятку по всіх модулях, які я згадав у цій статті. З її допомогою ви завжди зможете дізнатися чого чекати від них під час дослідів. Розважайтеся! Глушник. Плюси: зменшує задирання ствола, збільшує прицільну точність, приховує спалах пострілу. Мінуси: зменшує дальність, зменшує точність неприцільної стрільби (стрільби від стегна). Лазерний приціл. Плюси: збільшує точність стрільби від стегна, сліпить ворогів. Мінуси: розкриває вашу позицію. Сошки. Плюси: значно збільшують точність, значно зменшують задирання і блукання ствола. Мінуси: обмежений радіус огляду, не дуже зручний метод встановлення. Полум'ягасник. Плюси: значно зменшує задирання ствола, зменшує спалах від пострілу. Мінуси: трохи зменшує точність неприцільної стрільби. Передня рукоятка. Плюси: значно зменшує блукання ствола. Мінуси: трохи зменшує точність прицільної стрільби. Потовщений ствол. Плюси: значно збільшує точність прицільної стрільби. Мінуси: збільшує задирання ствола, зменшує точність неприцільної стрільби. Алан Кертц Провідний дизайнер геймплею | |
|
Всього коментарів: 1 | |
|