17:19 Трохи про ефект придушення в Battlefield 3 | |
Ком'юніті "Don't Revive Me Bro" опублікувало подкаст, де головний дизайнер геймплею BF3 Алан Керц (Demize99) в подробицях розповів про роботу ефекту придушення в новому патчі і про плани по його невеликому послабленню. "Останні три місяці ми грали з цією механікою придушення. І те, що сталося в новій версії патчу, після незначного збільшення ефекту придушення, не міг очікувати ніхто. Тепер очевидно, що з повзунками ми дійсно переборщили. Також я думаю всі помітили, що з'явилося набагато більше побічного ефекту придушення. Це можна пояснити тим, що був трохи збільшений радіус отримання ефекту навколо гравця. В основному це було направлено на гравців за вікнами і за невеликими укриттями. У грі існує діапазон завдяки якому кулі, знаходячись в безпосередній близькості до гравця створюють значно більший ефект придушення. Мене цілком влаштовує нинішній радіус дії ефекту, хоча в планах можна зробити невеликий крок назад, і зменшити його на більш далеких відстанях. Природно ви помітили, що в даному патчі був змінений принцип його зникання. Воно не займає більше часу, проте ваша влучність відновлюється не так швидко. В майбутньому, я думаю, нам потрібно приділити увагу й цьому".
| |
|
Всього коментарів: 0 | |